| < Marzec 2019 > |
Pn Wt Śr Cz Pt So N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Kategorie: Wszystkie | Cena | Dystrybucja | Produkt | Promocja | Teoria | a co Kotler mi zabroni? | różne oblicza marketingu
RSS

a co Kotler mi zabroni?

niedziela, 03 sierpnia 2014

Partia Jarosława Kaczyńskiego postanowiła rozpocząć kampanię wyborczą przed jesiennymi wyborami samorządowymi od mocnego, agresywnego uderzenia.

Na plakacie umieszczono premiera Donalda Tuska, wicepremier Elżbietę Bieńkowską, szefa MSZ Radka Sikorskiego i szefa MSW Bartłomieja Sienkiewicza. Hasło "By żyło się lepiej sitwie" miało nawiązywać do afery taśmowej, w której uczestniczyli politycy PO. Zmodyfikowano również logo partii D.Tuska: twarz o zarysie granic Polski, ale z wyciągniętym językiem, dodano także slogan: „Taśmy i rachunki nie kłamią” Jednak zamiast "sitwy" ostatecznie pojawiło się na citylightach słowo "władza". 

Plakaty z hasłem „By żyło się lepiej. Sitwie” miały się znaleźć na tysiącu citylightów należących do spółki AMS (wchodzącej w skład grupy kapitałowej Agora). Jednak firma odmówiła umieszczenia plakatu, powołując się na opinię radcy prawnego, że przestawione na nim osoby mogłyby ją oskarżyć o pomówienia i naruszenie dóbr osobistych. AMS zaproponowała, żeby słowo „sitwa” zastąpić „władzą”. Tyle że formalnie za treści na billboardach odpowiada zleceniodawca.

Ponadto zwróciła uwagę, że kampania przed wyborami samorządowymi zacznie się dopiero, gdy premier ogłosi ich termin, na co ma czas do 21 sierpnia.

sobota, 02 sierpnia 2014

No jak to? Zrobiliśmy taką fajną kampanię, użyliśmy nowoczesnych, trendy narzędzi. Jak to nie działa? Pewnie grupa docelowa jeszcze nie dorosła. :)

 
1 , 2 , 3 , 4 , 5 ... 15